Οι υποψήφιοι της Θεωρητικής κατεύθυνσης που θα συμμετάσχουν εκ νέου στις Πανελλήνιες εξετάσεις του έτους 2022 (ως απόφοιτοι του έτους 2021), θα εξετασθούν στο μάθημα των Λατινικών (αντί της κοινωνιολογίας) που δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο μαζί με τους τελειόφοιτους. Πρόκειται για μια τεράστια κοινωνική Αδικία καθώς καλούνται: 1. Οι μαθητές να εξεταστούν σε ένα νέο μάθημα, μια νέα Γλώσσα, σε ένα απαιτητικό και άγνωστο αντικείμενο (μη θεωρητικό) δυο διδακτικών χρόνων που χρειάζεται συστηματική διδασκαλία και που δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο και το οποίο οι συνυποψήφιοι τους το διδάσκονται ήδη από πέρυσι. 2. Οι οικογένειές τους (αν μπορούν) θα αναλάβουν αναγκαστικά ένα μεγάλο οικονομικό βάρος-κόστος, πληρώνοντας φροντιστηριακά μαθήματα, δεδομένου ότι θα χρειαστούν πολλές διδακτικές ώρες, σε ένα κράτος με δωρεάν παιδεία. Γνωρίζουμε ότι στο παρελθόν όταν (ξανά)άλλαξε το σύστημα, οι μαθητές έδωσαν Λατινικά και όχι Κοινωνιολογία η οποία διδάσκονταν μάλιστα μόνο στην Γ’ Λυκείου! Οι υποψήφιοι που καλούνται να δώσουν Πανελλαδικές σε ένα μάθημα που δεν διδάχθηκαν αισθάνονται βαθύτατα αδικημένοι και απογοητευμένοι διότι θεωρούν ότι η πολιτεία τους "θυσιάζει". Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα πρέπει άμεσα να εξετάσει το πρόβλημα και να δώσει,τουλάχιστον για το έτος 2022, αν όχι για τα δύο επόμενα να εξεταστούν στο μάθημα που διδάχθηκαν στο σχολείο τους, την Κοινωνιολογία. Πηγή: esos.gr
Σχόλια (
)
|